W Muzeum Historii Polski prapremiera specjalnie zleconego projektu o nazwie „Białowieża”, autorstwa Chrisa Watsona i Izabeli Dłużyk. Nagrania terenowe z ostatniego pierwotnego lasu Europy zostaną zaprezentowane w ciemnościach. W ten symboliczny sposób przeniesiemy się do świata niewidzącej od dziecka Izabeli Dłużyk, która postrzega otaczającą rzeczywistość przy pomocy dźwięków. Odgłosy Puszczy Białowieskiej to także przypomnienie o kryzysie uchodźczym, trwającym na granicy polsko-białoruskiej. Projekt został zamówiony przez inicjatywę TIMES (The Independent Movement for Electronic Scenes) zrzeszającą 10 europejskich festiwali*.
Następnie Keeley Forsyth zaprezentuje swój nowy album „The Hollow”. Na scenie Forsyth będą towarzyszyć Ross Downes obsługujący elektronikę, multiinstrumentalista Matthew Bourne oraz Resina – warszawska wiolonczelistka także związana z imprintem 130701. Za projekcje odpowiedzialna będzie artystka wideo Netia Jones.
"Białowieża" credits:
Katarzyna Szczerba - Sound engineer
Phil Mill - Sound engineer
*TIMES (The Independent Movement for Electronic Scenes) to projekt 10 europejskich festiwali, które współpracują nad zamówieniami nowych projektów z zakresu muzyki i sztuk wizualnych. Poza współpracą kuratorską (wymianą pomysłów, artystów i prelegentów), jak i tworzeniem nowych zamówień, TIMES stawia sobie za cel poprawę jakości pracy ludzi sektora kultury i planety. TIMES to współpraca pomiędzy organizacjami stojącymi za festiwalami: Arty Farty/Nuits sonores (FR), Berlin Atonal (DE), Elevate (AT), Insomnia (NO), Le Guess Who? (NL), Semibreve (PT), Reworks (GR), Sónar (ES), Terraforma (IT), Unsound (PL) oraz partnerem audiowizualnym”: Creative Broadcast (RO). TIMES to rozwinięcie współpracy powstałej w ramach realizacji dofinansowanego z UE projektu We are Europe (2014-2020).
Bilety dostępne na kup bilet
timetable
info
artyści
wszyscy artyści-
Chris Watson & Izabela Dłużyk
-
Keeley Forsyth